1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه " اطلاعات حساب کاربری " به صفحهای منتقل میشوید که در بخش " اطلاعات کاربر " امکان " ویرایش اطلاعات " وجود دارد.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل و اطلاعات کاربری خود نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
2- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ: لطفاً ایمیل های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل های ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
3- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه " مشاهده فاکتورهای خرید " کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
5- چگونه میتوان محصولات سایت مثبت را خریداری کرد؟
پاسخ: کافی است ابتدا محصول خود را یافته و سپس به روی دکمه " ادامه مطلب " کلیک کرده تا وارد صفحه محصول شوید سپس نسبت به خرید و دریافت آن اقدام نمایید.
6- چگونه میتوان از خدمات و محصولات سایت مثبت خبردار شد؟
پاسخ: کافی است در هنگام ثبت نام یا خرید محصولات، اطلاعات ایمیل و شماره موبایل را به درستی وارد نمایید تا در زمان هایی که محصول یا تخفیف هایی ارائه میگردد. شما از آن مطلع شوید.
7- آیا برای دریافت محصولات نیاز به عضویت هست؟
پاسخ: بله، جهت دریافت کلیه محصولات سایت(بجز مطالعه مقالات و مطالب رایگان) نیاز هست حتما در سایت عضو شوید.این عضویت بصورت کاملا رایگان می باشد. و جهت بهره مندی و دسترسی به برخی از بخشهای دانلودی سایت نسبت به خریداری اشتراک (با توجه به طرح های موجود(روزانه-ماهانه-سالانه ) اقدام نمایید.
8- چرا شماره تماس و ایمیل من را دریافت میکنید؟
پاسخ: شماره تماس و ایمیل شما صرفا جهت اطلاع رسانی از انتشار محصولات و هدایای جدید ، تحویل سفارشات و ارسال فاکتورها دریافت میگردد.
9- آیا محصول پس از خرید قابل دریافت است؟
پاسخ: بله، کلیه محصولات منتشر شده در سایت مثبت در صورتی که پرداخت آنها با موفقیت انجام و سفارش تایید شده باشد بلافاصله از بخش " دانلود محصولات " در حساب کاربری قابل دانلود هستند.
10- محصولات سایت مثبت با چه فرمت های عرضه میگردد؟
پاسخ: کلیه محصولات منتشر شده در سایت با فرمت های الکترونیکی(PDF)- صوتی(MP3)- و ویدئویی می باشد.
11- چگونه محصولی را که خریده ام دریافت کنم؟
پاسخ: جهت دریافت محصول خریداری شده از طریق پنل کاربری به بخش " دانلود محصولات " مراجعه کنید.
و همچنین برخی موارد که بصورت خرید اشتراکی می باشد ، از طریق لینک مستقیم که در صفحه محصول قرار دارد قابل دانلود می باشد
12- منظور از بازاریابی در سایت چیست؟
پاسخ: شما میتوانید با مراجعه به منو " گزارش بازاریابی " یکی از کدهای تبلیغاتی را دریافت کرده و بنر مربوطه را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید. و بایت هر کلیک ، ثبت نام یا خریدی که توسط کاربری که از سایت شما وارد شده است مبلغی مشخص دریافت نمایید. که این مبلغ بصورت وجه نقد به حساب بانکی شما واریز میشود. دقت نمایید قبل از قرار دادن کد در سایت یا وبلاگ خودتان باید به عنوان کاربر در سایت مثبت وارد شوید سپس گزینه فعالسازی را روی بله قرار دهید.
13- آیا میتوانیم برای حمایت از سایت مثبت بنر آن را در سایت خود قرار دهیم؟
پاسخ: بله، شما میتوانید بنرهای ما را دریافت و نسبت به قراردادن آن در سایت یا وبلاگ خود اقدام نمایید. جهت دریافت بنر به بخش بازاریابی در حساب کاربری مراجعه نمایید.
14- من نمیدانم کیف پول چیست؟
پاسخ: کیف پول به شما این امکان را میدهد که در هنگام انتخاب مرحله پرداخت میزان واریز وجه را از شارژ موجودی کیف پول کم کنید. برای اینکه کیف پول شما دارای شارژ کافی باشد باید از قبل آن را شارژ کرده باشید. جهت دریافت جزئیات بیشتر کلیک کنید.
15- آیا میتوانم محصولات خودم را جهت انتشار در سایت مثبت ارسال کنم؟
پاسخ: بله، شما میتوانید محصولی را که نوشته اید توسط بخش " فروشندگان " در سایت مثبت ثبت نمایید. پس از تایید محصول شما از لحاظ فنی و موضوع در میان محصولات جدید و دسته بندی ها مورد نظر قابل نمایش خواهد بود. و شما میتوانید گزارش کاملی از فروش محصولات خود داشته باشید.
16- چگونه فاکتورهای خرید و لیست محصولات دریافت شده را مشاهده کنم؟
پاسخ: شما میتوانید با مراجعه به بخش " مشاهده فاکتورهای خرید " در حساب کاربری خود کلیه فاکتورها و محصولات خود را مشاهده و نسبت به پرینت فاکتور و دریافت فایل آن اقدام نمایید.
17- چگونه محصول مورد نظر را از بین محصولات سایت پیدا کنم؟
پاسخ: شما با استفاده از فیلد جستجو که در بالا تمامی صفحات وجود دارد به راحتی میتوانید با تایپ کردن نام یا بخشی از نام، محصول خود را پیدا کنید.
18- آیا اگر درخواست محصولی را کنیم شما آن را به فهرست محصولات اضافه خواهید کرد؟
پاسخ: بله، در صورتی که شما محصولی را مد نظر دارید از بخش پشتیبانی 24 ساعته اعلام نمایید. پس از بررسی و تایید محصول شما، فرآینده تولید محصول ، انتشار آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.
19- آیا خرید من شامل مالیات بر ارزش افزوده نیز می شود؟
پاسخ: فعلا خیر
20- آیا امکان بازگشت وجه و کنسل کردن سفارش وجود دارد؟
پاسخ: بله، اگر محصولی را به اشتباه خرید کرده اید یا از خرید آن منصرف شده باشید. قبل از آنکه آن را دانلود کرده باشید میتوانید نسبت به تعویض یا استرداد وجه آن اقدام نمایید.
قابل ذکر است فقط محصولاتی که توسط کاربر دانلود نشده باشند تا 7 روز قابل تعویض و استرداد خواهد بود.
21- آیا پس از خرید، فایل محصولات در هر زمان قابل دانلود است؟
پاسخ: قابل ذکر کلیه محصولات که خریداری شده اندفقط 30 روز زمان برای دانلود دارند. و در این مدت اگر بروز رسانی هایی از محصول قرار داده شود کاربر میتواند در مدت تعریف شده دانلود نماید.
علاوه بر مدت 30 روز زمان محدودیت 300 بار تعداد دانلود نیز تعریف شده است. و هر محصول دربازه زمانی 30 روزه میتواند 300 بار دانلود شود.
وفایلهای قسمتهایی که از طریق خریدعضویت اشتراکی می باشد تا زمان اعتبار حق اشتراک قابل دانلود می باشد.
22- سایت مثبت را چه کسی تاسیس کرده؟ لطفا در این باره اطلاعاتی ارائه دهید.
پاسخ: آیا قسمت «درباره ما» را در سایت مطالعه کردهاید؟ برای مطالعه این قسمت اینجا را کلیک کنید.
23- چگونه به سایت مثبت اعتماد کنم؟
پاسخ: صلاحیت فردی مالک و سایت مثبت توسط وزارت صنعت و معدن تایید و نماد الکترونیک دائم توسط این مرکز برای آن صادر گردیده است. و شما میتوانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت و کلیک بر روی نماد از جزئیات آن مطلع شوید.
24- چگونه میتوانم سوالات یا سفارشات خودم را به اطلاع مدیر برسانم؟
پاسخ: بهترین پل ارتباطی ما با شما ارسال تیکت از طریق سامانه " پشتیبانی 24 ساعته " می باشد. در این سامانه کلیه گفتگو ها و درخواست های شما ذخیره و در سوابق کاربری شما نگهداری خواهد شد.
25- رمز عبورم را فراموش کردهام!
پاسخ: برای ارسال رمز عبور جدید به ایمیل شخصی، لطفا اینجا را کلیک کنید.
26- نام کاربری ام را فراموش کردهام!
پاسخ: برای ارسال نام کاربری به ایمیل شخصی، لطفا اینجا را کلیک کنید.
27- چگونه اطمینان حاصل کنم که خرید آنلاین امنیت دارد؟
پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از سایت مثبت که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید